poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Few images of nails - Paznokcie to podstawa















Jako że zgadzam się z twierdzeniem mojej Mamy, iż paznokcie to wizytówka
człowieka, postanowiłam poświęcać im jeszcze więcej czasu niż dotychczas.
Moje skórki wokół paznokci powinny dostać główną nagrodę w konkursie na najbardziej odrastające i sprawiające kłopoty, zatem nie mogę narzekać na nudę przy ich pielęgnacji. Coraz więcej cennego czasu życia poświęcam na ich staranny wygląd, by odszedł w zapomnienie wstyd, który nieraz towarzyszył mi podczas pisania sprawdzianów czy podpisywania się pod jakimś dokumentem na czyichś oczach. Mając na uwadze cenny czas upływającej młodości prawie zawsze robię dwie lub trzy rzeczy jednocześnie. Również w przypadku pielęgnacji dłoni - daruję sobie czasem specjalnie ich moczenie, gdyż np. myłam naczynia i automatycznie się wymoczyły, lub podczas zabiegów słucham ulubionej muzyki, czytam ulubione książki podróżnicze lub gazety, oglądam film lub rozmawiam z kimś (przy specyficznym, trującym zapachu lakieru :) Paznokcie traktuję także przeróżnymi odżywkami i utwardzaczami. Oprócz oczywistego zaprzestania permanentnego procesu obdzierania skórek do krwi [sic!], co zdecydowanie poprawiło ich wygląd i moją pewność siebie, staram się traktować je co kilka dni żelem do zmiękczania i odpychać tak, by powiększać płytkę paznokcia. Nie ukrywam, że chciałabym mieć choć ociupinkę większą płytkę - jestem w trakcie osiągania tej zachcianki, a pierwsze efekty już widać ku mojej uciesze. Trochę pracy włożonej w wygląd dłoni na pewno się odpłaci, chociażby większą pewnością siebie czy wiadomym ładniejszym "looku". Ja już dorosłam do dbania o paznokcie.
Nie wspominam już nawet o moim uzależnieniu od kupowania sobie przeróżnych kolorów lakierów, a ostatnio także ozdób do paznokci (m. in. mikroskopijnych naklejek kwiatków czy brokatu). Relacje z ich testowania pewnie niebawem. :)

     Jak dbacie o paznokcie, drogie Panie?  
To Nasza wizytówka, zatem pielęgnujmy dłonie i cieszmy się ich wyglądem. Motywuję do wzięcia się za siebie! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz