poniedziałek, 21 kwietnia 2014

A few postcards from Poznan, POLAND


more photos here


14 czerwca 2013 roku odwiedziłam na chwilkę Poznań. Żałuję, że dosłownie była to chwila, gdyż jest to piękne miasto, a ja tym samym miałam mało czasu na 
zwiedzenie jego pięknych zabytków i ciekawych miejsc. Nie udało się także zrobić fotografii przynajmniej większości znakomitych starych budowli, cennych zabytków, pięknych parków, portretów mieszkańców i turystów. Pośpiech to naprawdę nic dobrego. Zdjęć jest tylko kilka, kompresowanie oczywiście spowodowało ubytek na ich jakości..
Jednym z niewielu plusów była wizyta w Muzeum Instrumentów Muzycznych (bilet na zdjęciu). Dawne instrumenty przeszły moje najśmielsze oczekiwania! Ich nazwy, które pierwszy raz czytałam w życiu, różnorodność, zapach starych mebli i przedmiotów związanych z muzyką.. Coś niesamowitego. Polecam każdemu wizytę w tym Muzeum i to za nieduże pieniądze.
Pozdrawiam! :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz